תו חניה לנכה

יובל וסרברגר בר – משרד עורך דין המטפל בבקשות לקבלת תו חניה לנכה ממשרד התחבורה

עורך דין יובל וסרברגר בר מתמחה בטיפול בבקשות לקבלת תו נכה עבור אנשים מבוגרים, אנשים בגיל העמידה וצעירים הסובלים ממגוון בעיות רפואיות המשפיעות על יכולת ניידותם.

כחלק מהשירות הניתן במשרדי אני מלווה את לקוחותיי באופן אישי, צמוד ובשקיפות מלאה לאורך כל ההליך עד לקבלת תו חניה לנכה – החל מבדיקה כיצד הבעיה הרפואית ממנה אתם סובלים משפיעה על ניידותכם, דרך סיכום המסמכים הרפואיים ועד להכנת הבקשה וטיפול בה מול משרד התחבורה.

בנוסף, משרדי מטפל בהגשת ערעורים למשרד התחבורה עבור אנשים שפנו באופן עצמאי לקבלת תו חניה ונדחו. השירות כולל: בחינת החלטת הדחייה, גיבוש התיק מבחינה משפטית ורפואית והפניה לבדיקה אצל מומחה רפואי המכיר את התחום במידת הצורך.

על מנת להגדיל את הסיכוי לקבל את תו החניה המגיע לכם ולאור ריבוי דחיית בקשות המוגשות באופן עצמאי, ישנה חשיבות רבה בסיוע מצד עורך דין מנוסה המתמחה בתחום הגשת בקשות מסוג זה.

למשרדי ניסיון של שנים בליווי להגשת בקשות לקבלת תו חניה לנכה.

עם תו חניה לנכה הרכב הופך להיות הרגליים שלכם. במצב זה אתם יכולים לחנות בחניית נכים, בסמוך למקום שאליו אתם רוצים להגיע וכך להימנע מסיכון והחמרת מצב בריאותכם.

יצוין, כי תו חניה לנכה ניתן לקבל החל מגיל 3 ושלאחריו אין מגבלת גיל, כך שגם אדם בן 90 יכול לקבל את התו.

שלכם,

עורך דין יובל וסרברגר בר

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם, חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם,

חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

    שם

    טלפון

    מאמרים בנושא תו חניה לנכה

    26ספט

    תו נכה לסובלים מהשמנת יתר

    השמנה היא אחת המחלות השכיחות בעולם הגורמת לבעיות רפואיות. ככל שעודף המשקל הוא גבוה יותר כך למרבית הצער גם הסיכוי שהמצב הרפואי יהיה קשה יותר. בדיקה מקובלת שעושים כדי לאבחן עודף משקל (השמנה) היא בדיקת BMI המודדת את מסת הגוף (Body Mass Index). לפי נתונים רפואיים
    להמשך קריאה
    20ספט

    האם אחוזי נכות לבדם מזכים בתו נכה

    שאלה שחוזרת על עצמה אצל אנשים הפונים למשרדי בכל מיני וריאציות היא: יש לי 100% נכות מביטוח לאומי, יש לי 50% אני סובל מאד, האם אחוזי הנכות נותנים לי תו נכה? זו שאלה יפה ונתחיל מזה שתו חניה לנכה ניתן לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות שבגינם הם
    להמשך קריאה
    20ספט

    תו נכה לאנשים הסובלים מספיינל סטנוזיס (Spinal Stenosis)

    אנשים הסובלים מספיינל סטנוזיס עשויים במצבים מסוימים לקבל תו נכה לרכב, הכיצד? תו נכה מקנה לאדם החולה את האפשרות לחנות את הרכב של הנכה בסמוך למקום שאליו הוא צריך להגיע ועל ידי כך הוא מקל עליו ועשוי למנוע ממנו החמרה או אף פגיעה נוספת במצבו הבריאותי.
    להמשך קריאה
    למאמרים נוספים
    לייעוץ ראשוני חייגו