עורך דין תאונות תלמידים

יובל וסרברגר בר – משרד עורך דין המטפל בכל תחומי התאונות והתביעות הנלוות להן, כולל תביעות תאונות תלמידים.

חוק לימוד חובה, תש"ט-1949 קובע, כי כל ילד או ילדה, נער או נערה הזכאים לחינוך חינם יהיו מבוטחים בביטוח תאונות אישיות לתלמיד, באמצעות רשות חינוך מקומית אשר בתחום השיפוט שלה ממוקם המוסד החינוכי בו הם לומדים. התשלום עבור ביטוח זה נגבה מההורים, במסגרת תשלומי-הורים אותו קובעת ועדת החינוך של הכנסת בתחילתה של כל שנת לימודים. 

פוליסת הביטוח מכסה את הילד בכל שעות היממה ושבעה ימים בשבוע. כלומר, הפוליסה מכסה את הילד/ה המבוטח/ת גם כאשר הם בביתם, עוסקים בפעילות בגינת המשחקים או בפעילויות ההעשרה שלהם אחה"צ.

מסלולי התביעה האפשריים במקרה של תאונות תלמידים

בתאונות תלמידים יכולים להיות מספר מסלולי תביעה אפשריים הנקבעים על פי נתוניה של כל תאונה ותאונה והנזק שנגרם בגינה. מסלולי התביעה השונים נוצרים מאחר שמעבר לכיסוי הביטוחי שמספק חוק לימוד חובה במקרים מסוימים, מצטרף מסלול נוסף להגשת התביעה, הנוגע לאחריותו של גוף שהתרשל (במקרים בהם הייתה רשלנות כזו). 

כך למשל שפגיעה בגן השעשועים עשויה להיות מוגשת בנוסף נגד הרשות המקומית, ופגיעה בלונה פארק למשל, יכולה לגרור עימה בנוסף תביעת נזיקין בגין רשלנות, נגד הבעלים של הפארק. יתרה על כך, הפיצוי מפוליסת תאונות אישיות תלמידים הינו נמוך בהשוואה לפיצוי בגין רשלנות של הגוף שגרם לנזק לילד. כמו כן, פוליסת תאונות אישיות תלמידים הינה פוליסה פרטית וניתן להגיש את התביעה עד גיל 21 לעומת גיל 25 בתביעת רשלנות. 

מאחר, ובחלק ממקרי תאונות תלמידים ישנם כאמור מספר מסלולי תביעה אפשריים, הבחירה ביניהם צריכה להיערך מתוך הכרת החוק ויתרונותיו וחסרונותיו של כל מסלול כזה, כמו גם ההשלכות של הבחירה בכל אחד מהם.

משרד עו"ד יובל וסרברגר בר מייצג ומלווה אישית בתביעות בגין תאונות מסוגים שונים כנגד חברות הביטוח ועד להשגת התוצאה הרצויה.

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם, חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם,

חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

    שם

    טלפון

    מאמרים בנושא תאונות תלמידים

    01מרץ

    עורך דין תאונות תלמידים בנתניה

    לא אחת ילדנו נפגעים בתאונות שקורות להם שגורמות להם לפציעה שכואבת להם וכואב לנו ההורים כי הילדים שלנו זה הדבר היקר לנו ביותר, זו לא קלישאה זו האמת ואנו נעשה הכל בשבילם. אני עורך דין העוסק בתאונות תלמידים, נזקי גוף ותאונות מנתניה ונותן שירות עריכת דין
    להמשך קריאה
    למאמרים נוספים
    לייעוץ ראשוני חייגו