תאונות דרכים

יובל וסרברגר בר – משרד עו"ד המטפל בקשת רחבה של תביעות תאונות דרכים כנגד חברות הביטוח.

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים


עו"ד תאונות דרכים, יובל וסרברגר בעל ניסיון והיכרות פנימית בחברת ביטוח, אשר אותה ייצג. היכרות זו מתבטאת בין היתר בהכנת התיק וגיבושו, ניהול מו"מ, ייצוג הנפגע בבית המשפט וזאת עד להשגת התוצאות הרצויות בשביל הנפגע.

בכל שנה, מצטרפים לסטטיסטיקה של תאונות הדרכים אנשים רבים שחייהם משתנים בשל תאונת הדרכים שעברו. אל הסבל הפיזי והנפשי הנגרם לנפגע בתאונת דרכים, מתלווים לעיתים גם אובדן מקור ההכנסה, עזרה סיעודית, הוצאות על טיפולים וכן נזקים נוספים בהתאם לעוצמת הפציעה. 

כמו כן, בתאונות דרכים נגרמים גם נזקים בין אם פיזיים ובין אם נפשיים אשר אינם מופיעים מיד לאחר קרות התאונה ויש צורך להוכיח את הקשר שבין הפגיעה לתאונה, למשל מחלות כמו פיברומיאלגיה, פוסט טראומה, כאבי ראש. לכן חשוב מאוד לקחת עורך דין תאונות דרכים אשר יסייע לכם בהוכחות מול חברות הביטוח.

יצוין כי, חברות הביטוח אינן ממהרות לפצות ואם הנפגע מחליט לפנות ללא עורך דין תאונת דרכים, אז הוא עשוי להיתקל בקושי לקבל את מלוא הפיצוי המגיעים לו.

משרדי מייצג ומלווה אישית נפגעי תאונות דרכים בין אם מדובר בתאונות קשות ובין אם קלות נהגים, נוסעים, הולכי רגל, רוכבי אופניים ותאונות של פגע וברח.

שלכם
עו"ד יובל וסרברגר בר

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותיכם, חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותיכם,

חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

    שם

    טלפון

    מאמרים בנושא תאונות דרכים

    31מאי

    תאונות דרכים עם אופנוע פיצויים

    בארצנו תאונות דרכים שבהם מעורבים רוכבי אופנוע וקטנוע הם מרובות וככל שישנה עלייה בכמות כלי הרכב הנעים בדרכים ישנה עלייה גם בכמות הנפגעים אצל רוכבי האופנוע. למעשה כמות רוכבי האופנוע והקטנוע מהווים חלק נכבד מכלי הרכב הנוסעים בכבישים וישנם אלפי רוכבי אופנוע שנפגעים בשנה. האופנוע הוא
    להמשך קריאה
    31מאי

    עורך דין תאונות אופנוע

    תאונות אופנוע הן תמיד לא קלות, הפציעות שנגרמות לרוכבי אופנועים בתאונות דרכים לעומת אנשים הנוסעים ברכבים הם הרבה יותר קשות וזאת בשל העובדה שרוכבי האופנועים נמצאים כמעט ללא אמצעי מיגון שיגנו עליהם למעט קסדה ומיגון לביש כמו חליפות ומעילים וכיוצ"ב לעומת נהגי הרכב שמוגנים הרבה יותר
    להמשך קריאה
    09מאי

    מי מפצה את רוכב האופניים החשמליים בתאונת דרכים

    מה צריך לעשות רוכב אופניים חשמליים שנפצע בתאונת דרכים, האם כל תאונה נחשבת לתאונת דרכים, מי הגורם או הגורמים שמהם אפשר לקבל פיצוי על התאונה שנגרמה ומה עושים במקרה והרכב שפגע ברוכב האופניים ברח בלי להשאיר פרטים.  תאונות דרכים לצערנו הם מאד נפוצות וכל יום לצערנו
    להמשך קריאה
    למאמרים נוספים
    לייעוץ ראשוני חייגו