אודות

לאחר סיום תואר ראשון ותואר שני במשפטים ולאחר שנים של עבודה בחברת ביטוח מצד אחד ומשרד עורכי דין המייצג תובעים מצד שני הקמתי את המשרד. משרדי מתמחה בתחום נזקי גוף וביטוח על תתי גווניו בלבד מתוך אמונה שלייצוג אנשים שנפגעו או שסובלים מבעיות רפואיות דרושה התמחות ספציפית.

מנוסה בצד של הנתבעים ובצד של התובעים

אני מאמין בצורך הנדרש בהיכרות אישית הן בצד של התובעים והן בצד של הנתבעים כדי להשיג את מלוא הפיצויים והזכויות המגיעים. היכרות זו מתבטאת בין היתר בגיבוש התיק מבחינה משפטית ורפואית, הכנה לקראת ועדות רפואיות ומומחים רפואיים ויכולת ניהול מו"מ.

מוביל לתוצאות

אני מאמין שבחירת דרך, דבקות להצלחה, יסודיות ולפעמים גם יצירתיות הם המפתח להגיע לתוצאות הראויות מהגופים השונים. לשמחתי אלה מתבטאים בהישגים המקצועיים שהשגתי עד כה עבור לקוחותיי.

תמיד עם אצבע על הדופק

אני  מייצג ומלווה את כל לקוחותיי באופן אישי לאורך התהליך כולו.
כל תיק נלמד לגופו ובצורה מעמיקה ואחרי אבחון מעמיק, אני בוחר עבורו את האסטרטגיה כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

דואג בשבילכם

הדאגה העיקרית שלי עבור לקוחותיי היא קבלת מענה מהיר, להפנות אותם לרופאים המתמחים, ללוות אותם באופן אישי בוועדות הרפואיות ולהכנתם וייצוגם בבתי המשפט. מדובר בתחום של השגת פיצויים לנזק שנגרם, על הכאב והסבל, על אובדן הכנסה, על הוצאות של טיפולים רפואיים, על עזרה וסיוע שנזקקים להם. חשוב לי בשל כך שכל אחד ואחד שאני מייצג יקבל מקצועיות, שקיפות וזמינות מלאה ממני אישית.

שלכם,
עורך דין יובל וסרברגר בר

לייעוץ ראשוני חייגו